Gegevens van de geregistreerde entiteit
Algemeen | |||
Ondernemingsnummer: | 0812.272.258 | ||
Status: | Actief | ||
Rechtstoestand: | Normale toestand Sinds 15 juni 2009 | ||
Begindatum: | 15 juni 2009 | ||
Naam: | Administratie & Consultancy Naam in het Nederlands, sinds 9 juni 2009 | ||
Afkorting: |
A & C Naam in het Nederlands, sinds 9 juni 2009 | ||
Ambtshalve doorhaling: |
Doorhaling wegens niet vervullen UBO-verplichtingen
(1) Sinds 22 februari 2024 | ||
Adres van de zetel: |
Pelikaanlaan 3
9800 Deinze Sinds 1 juni 2020 | ||
Telefoonnummer: | Geen gegevens opgenomen in KBO. | ||
Faxnummer: | Geen gegevens opgenomen in KBO. | ||
E-mail: | Geen gegevens opgenomen in KBO. | ||
Webadres: | Geen gegevens opgenomen in KBO. | ||
Type entiteit: | Rechtspersoon | ||
Rechtsvorm: |
Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
(2) Sinds 1 november 2018 | ||
Aantal vestigingseenheden (VE): | 1
Gegevens en activiteiten per VE | ||
| |||
Functies | |||
Zaakvoerder (3) | Minjauw , Willy | Sinds 9 juni 2009 | |
| |||
Ondernemersvaardigheden - ambulant - kermisuitbater | |||
Basiskennis bedrijfsbeheer Sinds 8 januari 2010 | |||
| |||
Hoedanigheden | |||
Onderworpen aan btw Sinds 1 januari 2010 | |||
Inschrijvingsplichtige onderneming Sinds 1 november 2018 | |||
| |||
Toelatingen | |||
Gecertificeerd belastingadviseur of gecertificeerd (fiscaal) accountant Sinds 30 september 2020 | |||
| |||
Btw-activiteiten Nacebelcode versie 2008(4) | |||
Btw
2008
77.330 -
Verhuur en lease van kantoormachines, inclusief computers Sinds 1 januari 2010 | |||
Btw
2008
68.203 -
Verhuur en exploitatie van eigen of geleasd niet-residentieel onroerend goed, exclusief terreinen Sinds 1 januari 2010 |
| |||
Financiële gegevens | |||
Jaarvergadering | mei | ||
Einddatum boekjaar | 31 december | ||
| |||
Linken tussen entiteiten | |||
Geen gegevens opgenomen in KBO. | |||
| |||
Externe links | |||
Publicaties in het Belgisch Staatsblad
Publicaties van de jaarrekeningen bij de NBB Databank van statuten en vertegenwoordigingsbevoegdheden (notariële akten) |
(1)Deze administratieve doorhaling geeft aan dat de entiteit niet heeft voldaan aan haar verplichtingen om informatie door te geven aan het UBO-register of deze gegevens jaarlijks te actualiseren. Het zal worden ingetrokken zodra, volgens FOD Financiën, de relevante formaliteiten zijn vervuld. Voor vragen kunt u contact opnemen met de UBO-afdeling op het volgende adres: ubobelgium@minfin.fed.be.
(2)Overeenkomstig de wet van 23 maart 2019 tot invoering van het Wetboek van vennootschappen en verenigingen en houdende diverse bepalingen, moet de rechtsvorm "Besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid", sinds 1 januari 2020, gelezen worden als "Besloten Vennootschap".
(3)Overeenkomstig de wet van 23 maart 2019 tot invoering van het Wetboek van vennootschappen en verenigingen en houdende diverse bepalingen, moet de functie "Zaakvoerder", sinds 1 januari 2020 , gelezen worden als "Bestuurder".
(4)Op 1/1/2008 is de EG-classificatie van de Nacebelcodes gewijzigd. Public search toont zowel de bestaande activiteiten volgens de oude Nacebelcode 2003, geldig tot 31/12/2007, als de nieuwe code (en omschrijving) 2008, geldig vanaf 1/1/2008. Het betreft dus een louter administratieve conversie en geen wijziging van de activiteiten van de entiteit of de vestigingseenheid.
Naar boven Terug