shadow

Nacebelcode 2025

82.200  Activiteiten van callcenters

Toelichting
Deze subklasse omvat:
- callcenters voor inkomende telefoongesprekken van klanten, die gebruik maken van menselijke operatoren, automatische oproepverdeling, computertelefoonintegratie, interactieve voice response-systemen of soortgelijke methoden om bestellingen te ontvangen, productinformatie te verstrekken en verzoeken om bijstand of klachten van klanten te behandelen
- callcenters voor uitgaande telefoongesprekken die soortgelijke methoden gebruiken om goederen of diensten aan potentiële klanten te verkopen en die op contractbasis of voor een vast bedrag telefonische interviews afnemen voor markt- en opinieonderzoeken
- de contactcentra op het internet

Deze subklasse omvat eveneens de activiteiten van :
- de centra die verzoeken om bijstand of klachten van klanten behandelen via andere communicatiekanalen
Deze subklasse omvat niet:
- de activiteiten van makelaars en agenten voor elektriciteit en aardgas, zie 35.40
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met de gespecialiseerde bouwnijverheid, zie 43.60
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met de detailhandel, zie 47.9
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met het vervoer, zie 52.3
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met post- en koeriersdiensten, zie 53.30
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met accommodatie, zie 55.40
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met eet- en drinkgelegenheden, zie 56.40
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met het uitgeven van videospellen, zie 58.21
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met het uitgeven en het downloaden van software, zie 58.29
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met telecommunicatie, zie 61.20
- de financiële en verzekeringsbemiddeling, zie sectie L (bv. de activiteiten van verzekeringsagenten en -makelaars (klasse 66.22))
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met de exploitatie van en de handel in onroerend goed, zie 68.31
- het markt- en opinieonderzoek en de statistische analyse ervan, zie 73.20
- de bemiddeling in en het in de handel brengen van octrooien, zie 74.91
- de bemiddeling in verband met verhuur en leasing van materiële goederen en niet-financiële immateriële activa, zie 77.5
- de activiteiten van reisbureaus, zie 79.11
- de bemiddeling voor zakelijke dienstverlening (m.u.v. financiële bemiddeling), n.e.g., zie 82.40
- de bemiddelingsactiviteiten op het gebied van academische ondersteuning en studiebegeleiding, zie 85.61
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met geneeskundige, tandheelkundige en andere diensten in verband met de gezondheid, zie 86.97
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met residentiële zorg, zie 87.91
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met reparatie en onderhoud van computers, consumentenartikelen, motorvoertuigen en motorfietsen, zie 95.40
- de bemiddelingsactiviteiten in verband met persoonlijke dienstverlening, zie 96.40



Behoort tot
82.20  Activiteiten van callcenters


 Terug
 lijst secties